La importància de fer equip...

"La cooperació és la convicció plena de què ningú pot arribar a la meta si no hi arriben tots" Virgina Burden

dissabte, 31 de març del 2012

Fase 2: Prendre els primers acords conjuntament

A l'escola, s'ha convocat una reunió entre les mestres d'Educació Infantil i Primària per al proper dia 30 d'abril per poder analitzar conjuntament els documents de centre (pla de lectescriptura d'Infantil i el pla lector de Primària) i establir les primeres pautes conjuntes per unificar els criteris metodològics entre l'etapa d'Infantil i el primer cicle de Primària. 
Ara estic documentant-me sobre les diferents teories que sustenten l'aprenentatge de la lectoescriptura, els mecanismes d'adquisició implicats, característiques evolutives dels infants en els 3 i els 8 anys, etc. Per a la reunió elaboraré una graella comparativa de les diferents teories perquè les mestres puguin identificar-se amb una d'elles i utilitzar-lo com a punt de partida per arribar a acords metodològics. També vull passar unes proves de competència curricular en l'àmbit lingüístic als infants de 2n de Primària per valorar les seves capacitats dels alumnes, analitzar i prendre consciència d'on presenten més dificultats i poder introduir propostes millores. Ja us aniré comentant...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada