Objectius:
Destinataris: Mestres d’Educació Infantil i
Primer cicle de Primària.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
1. Reunió
d’equip docent d’Infantil i 1r cicle de Primària.
2. Full
de registre d’actuacions.
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
1.
Omplir conjuntament una graella
amb les necessitats sorgides, propostes de millora i acords presos de manera consensuada.
|
Després de recopilar i analitzar diferents documents, vaig fer còpies dels documents perquè els poguessin llegir les mestres d'Infantil i 1r cicle de Primària.
Posteriorment, vaig assistir a una reunió de cicle d'Infantil. A la reunió vaig portar el pla lector de Primària per a fer una posada en comú. Les mestres d'Infantil varen dir que el document no tenia molta consistència. En primer lloc, varen dir que no era un pla de lectoescriptura sinó un recull d'activitats per fomentar la lectura a Primària. El document s'havia elaborat sense tenir en compte les estratègies metodològiques ni els criteris d'avaluació. La proposta d'activitat era un recull d'activitats aïllades per als diferents nivells de Primària. Les mestres es varen mostrar un poc tancades amb la proposta de posar en comú els diferents documents perquè ho valoraven com una pèrdua de temps i que no s'aconseguiria canviar "les maneres de fer" perquè ho havien intentan en anteriors situacions.
En una altra reunió amb el 1r cicle de Primària, vaig portar el pla lectoescriptor elaborat per les mestres d'Infantil. Les mestres de 1r cicle de Primària varen comentar que el document estava ben argumentat i varen comentar que en el cicle no s'havia elaborat un document d'aquelles característiques. Es va despertar un poc la consciència de la necessitat de plasmar el procés d'aprenentatge de la lectoescriptura dels infants en aquest cicle.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada