La importància de fer equip...

"La cooperació és la convicció plena de què ningú pot arribar a la meta si no hi arriben tots" Virgina Burden

dilluns, 26 de març del 2012

Proposta metodològica: LECTOESCRIPTURA

Les meves pràctiques estan enfocades cap a dos vessants (lectoescriptura i avaluació psicopedagògica). Aquí us comentaré la planificació que s'han fet de les fases que es seguiran al llarg de les pràctiques.
  • Millorar el procés d'adquisició de la lectoescriptura
L’assessorament psicopedagògic és fonamentat per poder millorar la pràctica educativa i contribuir a l’assoliment de les capacitats i les competències bàsiques de l’alumnat. Especialment, el Pràcticum es centra en la unificació de criteris metodològics entre Infantil i Primer cicle de Primària per afavorir la correcta adquisició de la lectoescriptura com a generador d'aprenentatges posteriors.

Fase 1: Conèixer i analitzar la demanda.
Fase 2: Prendre els primers acords conjuntament.
Fase 3: Aclarir i reformular el problema i els objectius conjuntament.
Fase 4: Elaborar un pla d'atuació.
Fase 5: Participar en el desenvolupament del pla.
Fase 6: Avaluar el procés de treball.
Fase 7: Plantejar la continuïtat del procés.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada