Objectius:
1.
Fer un anàlisi documental i
anàlisis qualitatiu.
2.
Establir uns criteris comuns
entre EI i EP.
Destinataris: Mestres i alumnat d’Educació
Infantil i Primer cicle de Primària.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
|
En aquesta primera fase, he començat a recopilar els documents de centre d'Educació Infantil i 1r cicle de Primària que fan referència a la lectoescriptura. Per això, he estat parlant amb Pepa, la coordinadora d'Infantil, perquè em facilitarà els documents que s'havien elaborat a Infantil. Pepa, em dona una còpia del pla lectoescriptor elaborat recentment entre tot l'Equip Docent d'Infantil el passat curs 2010-11. Per una altra banda, he parlat amb Isabel, la coordinadora del 1r cicle de Primària, per demanar el pla de lectoescriptura d'aquest cicle. Com a coordinadora, em comenta que no té constància que s'hagui elaborar cap document i m'aconsella que parli amb la Cap d'Estudis. La Cap em facilita un pla lector que engloba a tots els nivells de Primària. Durant aquest procés, anàlisi documental també he aprofitat per revisar altres documents com el PEC, el PCC i les programacions d'aula del 1r cicle.
Al pla de lectoescriptura a Infantil, hi ha una graella individual d'avaluació que s'utilitza a l'escola per valorar l'estadi en que es troba l'alumne a nivell de lectoescriptura. És una graella molt pràctica que sintetitza visualment en quin estadi d'adquisició d'escriptura es troba l'infant.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada