Objectius:
1.
Prendre consciència de les
dificultats que presenta l’alumnat.
2.
Despertar la necessitat de
rebre un assessorament.
Destinataris: Tutores dels alumnes derivats, equip
de suport (ES), EOEP i famílies.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
|
En el cas de l'alumne de 5è d'Infantil (4 anys), la derivació per a l'assessorament de l'EOEP es va realitzar a finals del primer trimestre d'aquest curs 2011-12 per part de la seva tutora i amb la col·laboració de la mestra d'audició i llenguatge (AL). Prèviament, la tutora va convocar a la família per exposar-li la situació i notificar la derivació del cas a l'EOEP. La derivació va arribar a la coordinadora de l'equip de suport i es va plantejar el cas en la reunió setmanal de l'equip de suport. Tot l'equip va analitzar la demanda i es va considerar que s'hauria de realitzar una avaluació psicopedagògica de l'alumne. En una reunió posterior, l'orientadora i jo vàrem parlar amb la tutora per obtenir més informació de l'alumne.
El cas dos alumnes de 4t de Primària que varen ser derivats el curs 2010-11. Actualment són casos d'atenció preferent perquè les derivacions es varen fer fa molt de temps i encara no han obtingut resposta. Un d'aquests alumnes, que coincideix que és germà del cas anterior, va ser derivat en febrer de 2010 i fins ara no s'havien près mesures. També va ser derivat per la seva tutora quan cursava 3r de Primària però degut al gran volum de derivacions rebudes no es va poder atendre la seva demanda fins aquest curs. L'altre també va ser derivat el curs anterior i les dificultats continuen agravant-se. Els dos alumnes van a la mateixa classe.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada