La importància de fer equip...

"La cooperació és la convicció plena de què ningú pot arribar a la meta si no hi arriben tots" Virgina Burden

divendres, 30 de març del 2012

Fase 3: Anàlisi de la demanda


Objectius:
  1. Fer un anàlisi documental i anàlisis qualitatiu.
  2. Establir les necessitats que presenta l’alumne.
  3. Planificar les actuacions educatives que es duran a terme.
Destinataris: Equip docent, equip de suport, EOEP.
ACTIVITATS I CONTINGUTS
  1. Reunió per a fer una valoració inicial del cas.
  2. Anàlisi de tota la informació aportada.
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
  1.  Anàlisi documental.
  2. Entrevista inicial amb les tutores.
INDICADORS D’AVALUACIÓ
  1. Valoració inicial del cas.
  2. Avaluació de la coherència de la demanda amb les dificultats reals detectades.


Les demandes realitzades s'analitzen conjuntament entre tots els membres que formen part de l'equip de suport. (PT, AL, AD, psicopedagoga, mestra de suport d'Infantil i altres membres implicats). Les reunions de l'equip de suport es realitzen cada dilluns, de 12 a 13h. Una vegada exposada i analitzada la demanda es determinen les actuacions que s'han de fer i els membres implicats en el procés. En primer lloc, es realitza una entrevista inicial amb la tutora que fa la derivació per valorar les dificultats descrites i aprofundir en la informació de l'alumne. 
En els diferents casos, tant a Infantil com a Primària, a l'entrevista amb les tutores es varen acordar les actuacions que durien a terme per iniciar l'avaluació psicopedagògica. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada