Avui dimecres 9 de maig, l'Equip Docent de 2n de Primària es va reunir per parlar de l'evolució dels alumnes. Vaig aprofitar per retornar les proves corregides de Competència Lingüística a les tutores de 2n perquè puguin comentar els resultats amb els seus alumnes. Vaig elaborar unes graelles amb els resultats obtinguts dels alumnes als diferents apartats detallant la puntuació mitjana obtinguda a nivell individual i grupal tant per la comprensió i expressió escrita com per la comprensió oral. Finalment, la part de l'expressió oral no em va donar temps a passar-la a tots els alumnes i ha quedat pendent perquè les tutores, si volen, puguin passar-les amb la meva col·laboració. Igualment, vaig fer una graella comparativa dels resultats per cursos en puntuació numèrica i percentual. Les mestres varen mostrar-se agraïdes amb la feina realitzada perquè ho valoren com un instrument per a guiar i millorar la seva pràctica educativa vers la competència lingüística.
Les competències valorades són:
- Comprensió escrita
L11 - Comprendre la informació explicitada en un text escrit per poder extreure’n allò que interessa en funció dels objectius de la lectura (comprensió textual literal).
L12 - Comprendre un text escrit interpretant el missatge a partir de la informació que conté i els coneixements propis (comprensió textual inferencial/interpretativa).
- Expressió escrita
L16 - Produir un text adequat a la necessitat comunicativa i al receptor, amb ordre i claredat (organització del text).
L17 - Produir un text aplicant correctament els coneixements lingüístics pel que fa a lèxic, ortografia i estructures morfosintàctiques (component lingüístic).
L18 - Produir un text amb grafia clara i llegible, seguint les pautes de presentació de treballs escrits (presentació i grafia).
- Àmbit social i natural
SN19 - Conèixer la identitat pròpia i saber-se situar en el temps i en l’espai propers.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada