Objectius:
Destinataris: Tots els membres implicats,
tutores, l’equip de suport, EOEP.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
|
Ara ha arribar el moment d'enregistrar els acords i determinar el diagnòstic i les mesures educatives dels alumnes derivats amb els que s'ha realitzat una avaluació psicopedagògica. Als casos no s'ha detectat que els alumnes presentin necessitats educatives especials (NEE) i per tant no s'elaborarà un informe psicopedagògic ni un dictamen d'escolarització. Tot i així, s'ha de donar resposta a les derivacions d'aquests alumnes (5è d'Infantil i 4t de Primària) i s'elaborarà un informe individual de l'alumne de necessitats específiques de suport educatiu (NESE) on s'han de detallar el tipus de necessitats específiques, les dades de l'alumne, l'avaluació de la competència curricular a les diferents àrees, l'estil d'aprenentatge, síntesi de valoració, mesures de suport, adaptacions curriculars. Aquest document es realitzarà en col·laboració amb altres professionals implicats i anirà signat per l'orientadora del centre, tutora i si requereixen adaptacions significatives, també anirà signat pel pare/mare/tutor/a i per la directora del centre. Aquest document serà revisat periòdicament.
Aqui us deixo un enllaç perquè pogueu veure el model d'informe NESE que s'ha d'emplenar:
INFORME NESE
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada