Objectius:
Destinataris: Tots els implicats en la
valoració.
|
ACTIVITATS I CONTINGUTS
|
|
INSTRUMENTS I/O TÈCNIQUES
|
|
INDICADORS D’AVALUACIÓ
|
|
En el cas de l'alumne de 5è d'Infantil, els resultats de les informacions recopilades determina que l'alumne presenta dificultats específiques d'aprenentatge (DEA). Respecte a les proves d'intel·ligència, el protocol determina que s'han de realitzar almenys dues proves d'aquestes característiques perquè els resultats obtinguts siguin fiables. A l'alumne se li passa el WIPSSI- III, però no es pot finalitzar la prova perquè l'alumne no té adquirit el vocabulari necessari, la comprensió d'instruccions ni els conceptes bàsics (p.ex: igual-diferent). S'esperarà a que l'alumne promocioni un curs per realitzar la revisió del cas aprofitant el canvi d'etapa educativa. L'alumne s'incorporarà a la butlleta d'alumnes NESE amb la categoria d'alumnat amb DEA. Es preveu que continuïi amb els suports d'audició i llenguatge (AL) i que rebi suport per part de la mestra PT. S'elaborarà l'informe de resposta de l'avaluació i l'informe de DEA. Amb la família s'acorden pautes d'actuació en els hàbits i rutines així com en l'estimulació cognitiva i del llenguatge.
En el cas de l'alumne de 4t de Primària, es considera que l'alumne presenta necessitats específiques de suport educatiu (NESE) i s'incorpora a la butlleta d'alumnat DEA. S'elaborarà l'informe de resposta de la derivació de l'alumne i l'informe de DEA pertinent. A l'equip docent de 4t es valora la possibilitat de repetició.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada