Ja s'ha iniciat l'avaluació psicopedagògica de l'alumne de 4t de Primària.
- S'ha mantingut una conversa amb la seva tutora per obtenir més informació sobre l'alumne. Es corrobora la informació recollida a la derivació del curs 2010-11 i es comenta quel'evolució és molt lenta.
- S'han realitzat vàries observacions a l'aula (tutora), a l'aula de suport (mestra d'atenció a la diversitat -AD-) i durant el temps d'esbarjo. A l'aula es mostra motivat i content. Encara està iniciant-se en la lectoescriptura. Quan té dubtes demana ajuda. No es molt conscient de les seves limitacions. A l'aula de suport es mostra un poc competitiu amb un altre alumne de la seva classe que també rep aquest tipus de suport. Al pati es relaciona poc amb els seus companys de classe. Sembla que ha començat a fer amistat amb un alumne nouvingut al que tracta d'ajudar en les feines adaptades que fa.
- Es convoca als pares per tenir una reunió amb ells i recollir informació del seu context socio-familiar. Els pares no són molt conscients de les dificultats del seu fill i no es mostren molt preocupants per la situació. Fora de l'escola no realitza activitats extraescolars i no es relaciona molt amb altres infants de la seva edat.
- Se li demana que faci un dibuix de la figura humana per valorar la seva percepció. Com podeu observar, el seu dibuix és proporcionat i detallat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada