La importància de fer equip...

"La cooperació és la convicció plena de què ningú pot arribar a la meta si no hi arriben tots" Virgina Burden

dilluns, 30 d’abril del 2012

Avaluació psicopedagògica (cas 2)

CAS 2: 
L'avaluació psicopedagògica de l'alumne s'inicia amb una entrevista amb la tutora. L'alumne mostra molta immaduresa, dificultats en la lectoescriptura. Li costa mirar a la cara quan parla i costa molt que expliqui el que fa a classe. Es fan algunes observacions de l'alumne en situacions d'aula i pati. També es fa revisió dels seus treballs
Amb una entrevista amb la família, el pare pensa que el nen no vol estudiar i que no mostra interès. S'acorda amb la família crear un temps i un espai d'estudi diari. 

Posteriorment, es fa una entrevista amb l'alumne i explica que a ell li agrada l'escola però no li agrada fer feines diferents als seus companys. Se li demana que ens faci un dibuix de la figura humana per avaluar la seva percepció visual, esquema corporal, entre altres aspectes. 


Se li passen les proves estandaritzades: 
  •  RAVEN, obté un quoeficient intel·lectual de 100. 
  • WISC-IV, obté un quoeficient intel·lectual de 75. S'observen resultats molt baixos en la velocitat de processament, memòria de treball i alguns aspectes de la comprensió verbal. 
Plantilla de resultats de la prova WISC-IV
  • Test BENDER, presenta dificultats en la percepció visual com es pot observar en la reproducció de les figures.  
TEST DE BENDER: Produccions de l'alumne a la còpia. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada